Руденко С.Б. Музейна пам’ятка: соціокультурна сутність та місце в системі історико-культурних цінностей: Автореф. дис...канд.культурології: 26.00.01/С.Б.Руденко; Київський нац. унів.культури і мистецтв.- К., 2011.-18 с. Мета дослідження: з’ясувати соціокультурну сутність музейних пам’яток, визначити їх місце в системі історико-культурних цінностей. Завдання дослідження: 1) проаналізувати наукову літературу з теми дослідження; 2) узагальнити науково-теоретичні та методологічні підходи до дослідження історико-культурних пам’яток; 3) уточнити зміст ключових понять досліджуваної теми; 4) висвітлити еволюцію змістового наповнення понять «пам’ятка» та «музейна пам’ятка»; 5) з’ясувати соціокультурну сутність музейних пам’яток; 6) виявити місце музейних пам’яток в системі історико-культурних цінностей.
ДСТУ 3582-97. Інформація та документація. Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила Информация и документация. Сокращение слов в украинском языке в библиографическом описании. Общие требования и правила
Цей стандарт встановлює загальні вимоги та правила скорочень слів в українській мові, особливі випадки скорочень, що найчастіше трапляються у бібліографічному описі, та умови їх застосування. Вимоги стандарту є обов'язковими для видавців, бібліотек, Книжкової палати України, органів науково-технічної інформації, поліграфічних підприємств та організацій, які складають або використовують бібліографічні описи різних видів документів, незалежно від носіїв інформації.
ДСТУ 2394-94. Інформація та документація. Комплектування фонду, бібліографічний опис, аналіз документів. Терміни та визначення
Цей стандарт установлює терміни та визначення основних понять у галузі інформації та документації щодо комплектування фондів бібліотек та інформаційних центрів, бібліографічного опису документа, каталогізації документів, а також аналізу змісту документів, індексування та реферування.
ДСТУ 2732:2004. Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять
Цей стандарт установлює українські терміни та визначення основних понять у сфері діловодства й архівної справи. Терміни, встановлені цим стандартом, треба застосувати у всіх нормативних документів стосовно діловодства й архівної справи, а також для робіт зі стандартування. Для наукової, навчально- методичної та публіцистичної літератури терміни цього стандарту - рекомендовані
ДСТУ 3321:2003. Система конструкторської документації. Терміни та визначення основних понять
Цей стандарт установлює українскі терміни та визначення основних понять системи конструкторскої документації (СКД) Терміни, установлені цим стандартом, треба використовувати в конструкторскій документації усіх видів, у довідковій та навчально - методичній літературі, що стосується конструктоскої документації.
ДСТУ 3843-99. Державна уніфікована система документації. Основні положення
Цей стандарт призначено для використання міністерствами (відомствами), підприємствами, організаціями усіх форм власності з метою впорядкування інформаційних документопотоків. Забезпечення умов для автоматизованого оброблення інформації з додержанням принципів переходу до безпаперового документообігу не є об'ектом цього стандарту.
Стандарт визначає загальні положення з уніфікації управлінської документації та правила розроблення, узгодження, затвердження, реєстрації та ведення уніфікованих форм документів (УФД) у складі державної уніфікованої системи документації (ДУСД).
Цивін М.Н., Дубов Д.В. Віртуальність як властивість електронного документа [текст] //ВІсник Київського національного університету культури та мистецтв: Зб.наук.праць.- Серія „Педагогіка”.-К.,2000.-Вип.3.-С.93-97.
Дубова С.В. Підготовка документознавців для сфери державного управління в Україні (1995 - 2008 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 27.00.02 / С.В. Дубова; Держ. акад. кер. кадрів культ. і мистец. — К., 2010. — 19 с. — укp.
Проаналізовано передумови виникнення, досліджено історію становлення та розвитку документознавчої освіти в Україні (1995 - 2008 рр.). З'ясовано, що її розвиток для державного управління безпосередньо пов'язаний з державотворчими процесами та розвитком документознавчої науки. Систематизовано наукові публікації з проблем підготовки документознавців, виділено основні етапи наукових досліджень документознавчої освіти в Україні. Вперше формалізовано зміни у підготовці документознавців шляхом аналізу навчальних планів підготовки фахівців з 1997 до 2008 рр. Визначено хронологічний порядок введення спеціальностей у ВНЗ України у досліджуваний період. Уточнено зміст діяльності документознавців у сфері державного управління. Наведено характеристику тематичного інтернет-порталу з документознавства, теоретично обгрунтовано його структурну схему. Вперше обгрунтовано концептуальні засади підготовки документознавців для сфери державного управління, які базуються на положеннях про взаємозв'язок у змісті підготовки фахівців предметних галузей "документознавство" та "державне управління".
ДСТУ 3017-95. ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. ВИДАННЯ. ОСНОВНІ ВИДИ. Терміни та визначення ИЗДАНИЯ, ОСНОВНЫЕ ВИДЫ.Термины и определения EDITIONS. BASIC TYPES. Terms and definitions
Цей стандарт поширюється на видавничу продукцію і встановлює терміни та визначення основних видів видань. Терміни, регламентовані в цьому стандарті, обов'язкові для застосування в документації всіх видів, яка входить у сферу дії державної стандартизації України або використовує результати цієї діяльності. Вимоги цього стандарту є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, що діють на території України, а також для громадян-суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності.
Розділи стандарту містять стандартизовані терміни та визначення видань, які необхідні для упорядкування і розвитку видавничої справи, а також для забезпечення взаємозв'язків суміжних видів діяльності, гармонізації з міжнародними та національними стандартами інших країн.