Кац Е.Я. Використання соціальних мереж у політиці: український досвід [Електрон.ресурс].-Спосіб доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Slv/2010_9/st19.pdf
У статті розглядаються прояви властивостей інформаційних ресурсів Інтернету в соціокомунікативному аспекті. Обґрунтовується важливість дослідження ресурсного потенціалу всесвітньої мережі в умовах упровадження комп’ютерних технологій у сфері комунікації. Визначаються інформаційно-комунікативні прояви Інтернет-ресурсів, обумовлені їхніми інформаційно-когнітивними та інформаційно-технологічними властивостями.
Бездрабко В. В.Діловодство – документаційне забезпечення управління – керування документаційними процесами: термінологічні межі та розмежування значень[Електрон. ресурс].-Спосіб доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vdakk/2010_1/26.pdf
Бездрабко В. ДСТУ 4423:2005 «Інформація та документація. Керування документаційними процесами»: impressia et reflexia//Спеціальні історичні дисципліни: питання теорії та методики: Зб. наук. праць. Вип.16.-2010.-С.111-125.
Матвієнко О.В., Цивін М.Н. Інформаційний менеджмент: опорний конспект лекцій у схемах і таблицях.-К.:Видавничий Дім «Слово», 2007.200 с.
У опорному конспекті лекцій у схемах і таблицях вводяться і роз’яснюються у логічній послідовності всі базові поняття навчального ку-р¬су „Інформаційний менеджмент”. Використання опорного конспекту доцільне для первинного, швид-кого ознайомлення з курсом інформаційного менеджменту. Надалі необ-хідно продовжити вивчення окремих тем теорії за навчальним посібником, основною та додатковою літературою, рекомендованою для вивчення кур-су. Опорний конспект доцільно використовувати для закріплення вивчено-го матеріалу, для відновлення у пам’яті необхідних понять при вивченні наступних розділів курсу та інших дисциплін, які спираються на курс «Ін-формаційний менеджмент». Опорний конспект доповнено практичними завданнями для більш ефективного опрацювання студентами навчального матеріалу в процесі самостійної роботи.Тестові питання до кожного з розділів курсу дають студенту змогу самоперевірки та контролю засвоєння знань.
Никитов В. А. и др. Информационное обеспечение государственного управления / Авт.: Никитов В. А., Орлов Е. И., Старовойтов А. В., Савин Г. И.; Под ред. Ю. В. Гуляева — М.: Славянский диалог, 2000. — 415 с. ISBN 5—85468—010—6
В книге рассматриваются проблемы, концептуальные положения, методы и средства создания автоматизированных систем информационного обеспечения органов власти и управления, показаны практические результаты внедрения в их деятельность новых информационных технологий, анализируются мировые тенденции развития этой жизненно важной сферы. Работа представляет огромный интерес не только для специалистов, занимающихся информационным обеспечением органов власти, но и для управленцев, государственных ачужащих, политологов, студентов и аспирантов.
Матвіенко О.В. Державний службовець як суб’єкт інформаційного забезпечення управління// Вісник державної служби України №1.- 2007.-с.19-22
Метою статті є виявлення особливостей інформаційних потреб, психологічних особливостей їх формулювання та характеристик інформаційної поведінки державного службовця в процесах інформаційного забезпечення його діяльності.
Кулешов С. Чи входить книгознавство у документознавство? (до проблеми структуризації сучасного документознавства) / С. Кулешов // Бібл. вісн. — 1999. — N 5. — С. 10-16. Представлено авторську точку зору на сутність і склад загального та спеціального документознавства на основі розгляду структури документознавства у підручнику Н.Кушнаренко "Документоведение". Обгрунтовано основні критерії, які характеризують дисципліну у двох напрямах - загальному і спеціальному (на прикладі історичного джерелознавства, інформатики, семіотики). Загальне документознавство представлено метанауковим напрямом серед дисциплін документально-комунікаційного циклу, який відображає проблеми загальної теорії та історії документа і тому не включає до свого складу наукові дисципліни, у т.ч. й книгознавство. Спеціальне документознавство розглядається як дисципліна різних напрямів (науково-технічного, картографічного, аудіовізуального, електронного, управлінського) за видами документів і типами документації.