Матвієнко О. Спеціальність „Консолідована інформація” у системі інформаційної освіти України //Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.-2008.-№1. – С.63–68.
У статті виконано аналіз змісту підготовки фахівців за спеціальністю "Консолідована інформація". Теоретико-методологічною основою впровадження нових напрямів підготовки визначено теорію освітньої інноватики, виявлено основні суперечності, що виникають на етапах інноваційних освітніх перетворень. Наголошено на необхідності дотримання законів, закономірностей та принципів теорії професійної освіти у розвитку та впровадженні нових освітніх спеціальностей. Ключові слова: консолідована інформація, підготовка фахівців, інформаційна освіта.
In the article the analysis of maintenance of preparation of specialists is executed speciality "Consolidated information". Theoretical and methodological basis of introduction of new directions of education preparation certainly theory of educational innovation, found out basic contradictions which arise up on the stages of innovative educational transformations. It is marked necessity of observance of laws, conformities to the law and principles of theory of teaching of profession for development and introduction of new educational specialities.
Матвієнко О.В. Документознавча освіта: проблеми та перспективи розвитку практики та наукових досліджень// Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.-2009.-№4.-С.17-21
Стаття присвячена проблемам та перспективам розвитку досліджень документознавчої освіти в Україні. У статті автор констатує, що сучасний стан теорії та практики розвитку документознавчої освіти характеризується необхідністю системного теоретичного осмислення більш як 15річного практичного досвіду підготовки документознавців, наголошує на необхідності розкриття суперечностей, які існують у розвитку документознавчої освіти, висвітлення взаємозв’язків кількісних та якісних змін у її розвитку. Ключові слова: документознавча освіта. The article is devoted to the problems and prospects of development information specialist’s education in Ukraine. Author establishes, that the present state of theory and practice of development of education is characterized by the necessity of system theoretical comprehension more than 15-years of practical experience of preparation of information specialist, marks a necessity openings of contradictions, which exists in development of information specialist’s education, illumination of intercommunications of quantitative and qualitative changes in this education process.
Цивін М.Н. Термінологічні проблеми вивчення дисципліни „Електронний документообіг”//Бібліотекознавство. Документознавство.Інформологія. - 2010. - No1. - С.7-11.
Стаття присвячена розгляду термінологічних проблем, пов’язаних із вивченням дисципліни „Електронний документообіг”. Розглянуто проблеми тлумачення та сутність англомовних термінів, що використовуються у сфері використання систем електронного документообігу. Наголошено на необхідності розробки вітчизняних термінологічних стандартів в галузі систем електронного документообігу. Ключові слова: електронний документообіг, термінологія, документ, система електронного документообігу.
TERMINOLOGIGAL PROBLEMS OF THE COURSE "ELECTRONIC DOCUMENT MANAGEMENT” STUDY Article devoted to terminological problems associated with the discipline "management of electronic document". Highlights problems of interpretation and the nature of English terms used in discourse of sphere "management of electronic document". Stressed the need to develop national terminology standards in electronic document management systems. Keywords: management of electronic document, terminological problems,document, record, electronic document management system, electronic record management system.