Стрішенець Н. В.Метадані у сучасному бібліотекознавстві. Метадані – нове чи старе поняття?[Електрон.ресурс].-Спосіб доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/bdil/2010_2/1.pdf
Розглядається обсяг поняття "метадані" в американському бібліотекознавстві. Наводяться його визначення за основними фаховими джерелами. Окрема увага приділена стандарту метаданих – Дублінському ядру.
Ковальчук Г.Розвиток теорії книгознавства на сучасному етапі (Наука о книге: традиции и инновации : к 50-летию сборника «Книга. Исследования и материалы» : материалы XII Международной научной конференции по проблемам книговедения (Москва, 28–30 апреля 2009 г.) : В 4 ч. – М., 2009. –Ч. 1. – 552 с.) //Бібліотечний вісник.-2009.-№5.-С.44-53.
Матвієнко О., Цивін М. "Соціальна інформатика": наукова та освітня спеціальність в Україні//Вісник Книжкової палати.-2011.-№3.-С.31-34. Стаття присвячена виявленню сучасного стану соціальної інформатики — освітньої та наукової спеціальності. Проаналізовано процеси становлення соціальної інформатики як наукового напряму, наголошено на суперечностях між освітньою і науковою спеціальностями під назвою "Соціальна інформатика" в Україні. Накреслено шляхи подолання виявлених суперечностей.
Бессараб А.О. Функції фахового видання у сфері наукової комунікації [Електрон.ресурс].-Спосіб доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_gn/2010_3/files/GN310_22.pdf
This article discusses the function of a specialized in the field of scientific communication: general, special, specific. Describe the basic communication barriers that impede the realization of these functions. The problems associated with them breaking. Key words: specialized periodicals, scientific communication, the communication barrier, the function of specialized publications.
В статье рассмотрены функции специализированного издания в сфере научной коммуникации: общие, специальные, конкретные. Охарактеризованы основные коммуникационные барьеры, которые препятствуют реализации этих функций. Обозначены проблемы, связанные с их преодолением.
У статті визначено функції фахового видання у сфері наукової комунікації: загальні, спеціальні та конкретні. Охарактеризовано основні комунікаційні бар’єри, які перешкоджають реалізації цих функцій: технічний, психологічний, соціальний. Окреслено проблеми, пов’язані з їх подоланням. Ключові слова: фахове періодичне видання, наукова комунікація, комунікаційний бар’єр, функція фахового видання.
Шелестова А. Базові функції навчальних документів у системі електронно-документної комунікації сучасного вищого навчального закладу//Бібліотечний вісник.-2011.-№1.-С.43-51.
Обґрунтовано вживання та розкрито значення поняття електронно-документної комунікації сучасного вищого навчального закладу України. Проаналізовано різні погляди науковців щодо класифікації функцій документів, їх характеристик і складу. Визначено та вивчено базові функції навчальних документів у складі системи електронно-документної комунікації сучасного вишу України. Наведено характеристики базових функцій навчальних документів, розроблено узагальнену систему базових функцій навчальних документів ВНЗ.
Хорольський Р.Б. Український стандарт бібліографічного опису актів судових органів Європейського Союзу: пропозиції щодо вирішення проблеми [Електрон.ресурс].-Спосіб доступу: www.nbuv.gov.ua/e-journals/esp/2010_1/10hrbpvp.pdf
Бездрабко В.В. Перші практики з документами або передумови народження знань про документ [Електрон.ресурс].-Спосіб доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vdakk/2010_4/30.pdf
У статті висвітлюється історія формування перших практичних умінь і навичок роботи з документами в канцелярії, архіві, бібліотеці, судовій установі. Підтверджується залежність між інтенсивним якісним накопиченням знань про документи і практичними сферами роботи з ними. Розкриваються передумови становлення спеціальних знань у межах класичної тріади наук: історії – філософії – філології.
Кац Е.Я. Використання соціальних мереж у політиці: український досвід [Електрон.ресурс].-Спосіб доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Slv/2010_9/st19.pdf