До розділу "Електронна бібліотека"-"Наукові публікації" додано статтю Шелестова А. Базові функції навчальних документів у системі електронно-документої комунікації сучасного вищого навчального закладу//Бібліотечний вісник.-2011.-№1.-С.43-51.
Обґрунтовано вживання та розкрито значення поняття електронно-документної комунікації сучасного вищого навчального закладу України. Проаналізовано різні погляди науковців щодо класифікації функцій документів, їх характеристик і складу. Визначено та вивчено базові функції навчальних документів у складі системи електронно-документної комунікації сучасного вишу України. Наведено характеристики базових функцій навчальних документів, розроблено узагальнену систему базових функцій навчальних документів ВНЗ.
До розділу "Електронна бібліотека" - "Нормативно-правова документація" додано Кодекс етики архівістів/Прийнято XIII сесією Генеральної Асамблеї Міжнародної ради архівів (Пекін, 6 вересня 1996 р.)
До розділу "Електронна бібліотека" - "Нормативно-правова документація " додано Галузева система науково-технічної інформації з архівної справи та документознавства. Структура та основні напрями функціонування СОУ 92.5-22892594-001-2004
До розділу "Електронна бібліотека" - "Наукові публікації" додано статтю Хорольський Р.Б. Український стандарт бібліографічного опису актів судових органів Європейського Союзу: пропозиції щодо вирішення проблеми
До розділу "Електронна бібліотека" - "Нормативно-правова документація" додано ГАЛУЗЕВИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. МЕТАДАНІ АРХІВНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА. ОПИС СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ДАНИХ[Проект]
До розділу "Електронна-бібліотека"-"Нормативно-правова документація" додано ОСНОВНЫЕ ПРАВИЛА РАБОТЫ АРХИВОВ ОРГАНИЗАЦИЙ/ Федеральная архивная служба
России Всероссийский научно-исследовательский институт документоведения
и архивного дела (ВНИИДАД
До розділу "Електронна бібліотека"-"Наукові публікації" додано статтю:Бездрабко В.В. Перші практики з документами або передумови народження знань про документ У статті висвітлюється історія формування перших практичних умінь і навичок роботи з документами в канцелярії, архіві, бібліотеці, судовій установі. Підтверджується залежність між інтенсивним якісним накопиченням знань про документи і практичними сферами роботи з ними. Розкриваються передумови становлення спеціальних знань у межах класичної тріади наук: історії – філософії – філології.
У статті розглядаються прояви властивостей інформаційних ресурсів Інтернету в соціокомунікативному аспекті. Обґрунтовується важливість дослідження ресурсного потенціалу всесвітньої мережі в умовах упровадження комп’ютерних технологій у сфері комунікації. Визначаються інформаційно-комунікативні прояви Інтернет-ресурсів, обумовлені їхніми інформаційно-когнітивними та інформаційно-технологічними властивостями.